Vragen over bezorging en retouren

  • Ik wil een verkeerd geleverde doos retourneren.
    Wij vragen u bij onjuiste levering direct  contact met ons op te nemen via
    info@sterwijnenthuis.nl. De verkeerd geleverde doos halen wij op bij het afleveradres. De datum laten we van tevoren weten. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren.
  • Ik wil mijn bestelling retourneren ( geen opgaaf van reden).
    Net als alle webwinkels bent u bij ons beschermd door de wet "koop op afstand" hierdoor kunt u zonder opgaaf van reden de wijn terugsturen binnen 14 dagen. Dit moet dan wel zoveel mogelijk in de originele verpakking, met ongeopende flessen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  • Mijn bestelling bevat een gebroken fles .
    Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@sterwijnenthuis.nl Onze Klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.
  • Ik wil wijn retourneren die ik niet lekker vind.
    Dit is helaas niet mogelijk. Enkel wanneer het product gebreken vertoont kunt u hier beroep op doen.
  • Mijn wijn bevat kurk, ik wil deze fles retourneren.
    Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@sterwijnenthuis.nl . Onze Klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

 

Voor overige vragen kunt u via e-mail info@sterwijnenthuis.nl contact met ons opnemen. Wij zullen u zo snel mogelijk een antwoord geven.