Algemene vragen Sterwijnenthuis

  1. Moet ik registreren ?
    Dat hoeft niet.
    Maar, wanneer u zich registreert worden uw gegevens opgeslagen in onze database en wordt er een account aangemaakt. Wanneer u een volgende keer inlogt worden automatisch uw gegevens opgehaald, waardoor u deze gegevens niet weer opnieuw hoeft in te vullen. Tevens wordt uw bestelverleden getoond. Dit is makkelijk wanneer u dezelfde wijn weer wilt bestellen.
  2. Ik ben mijn inloggegevens vergeten.
    Indien u er bij het inloggen achter komt dat u uw wachtwoord bent vergeten kunt u op ’wachtwoord vergeten’ klikken. Vul het e-mail adres wat u bij uw registratie heeft ingevuld,  en u krijgt een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt invoeren.
  3. Ik wil mijn gegevens wijzigen.
    Indien u bent ingelogd komt u in ‘Uw account’. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen of uw gegevens wijzigen.
  4. Bestelverleden opvragen.
    Wanneer u bent inlogt kunt u via ‘Uw account’ uw bestelverleden raadplegen.
  5. Klachtenafhandeling
    Wanneer u een klacht heeft over Sterwijnenthuis.nl kunt u deze per e-mail naar ons toesturen op onderstaand e-mail adres. U ontvangt binnen 48 uur van ons een antwoord/bevestiging. Dit antwoord kan een bevestiging van ontvangst of direct een mogelijke oplossing voor uw klacht zijn. Indien u alsnog niet accoord gaat met de, door ons, geboden oplossing ontvangen wij van u per mail de onderbouwing van deze afwijzing. Wij laten u dan binnen 5 werkdagen, na ontvangst van uw onderbouwing, weten of wij u mogelijk een alternatieve oplossing kunnen bieden. Indien ook deze aanbieding niet een definitieve oplossing biedt kunt u, conform onze algemene voorwaarden artikel 15, zich richten tot Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.


Voor overige vragen kunt u via e-mail
info@sterwijnenthuis.nl contact met ons opnemen. Wij zullen u zo snel mogelijk een antwoord geven.