Vragen over bezorging en retouren
- Ik wil een verkeerd geleverde doos retourneren.
Wij vragen u bij onjuiste levering direct contact met ons op te nemen via info@sterwijnenthuis.nl. De verkeerd geleverde doos halen wij op bij het afleveradres. De datum laten we van tevoren weten. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren. - Ik wil mijn bestelling retourneren ( geen opgaaf van reden).
Net als alle webwinkels bent u bij ons beschermd door de wet "koop op afstand" hierdoor kunt u zonder opgaaf van reden de wijn terugsturen binnen 14 dagen. Dit moet dan wel zoveel mogelijk in de originele verpakking, met ongeopende flessen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening. - Mijn bestelling bevat een gebroken fles .
Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@sterwijnenthuis.nl Onze Klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.
- Ik wil wijn retourneren die ik niet lekker vind.
Dit is helaas niet mogelijk. Enkel wanneer het product gebreken vertoont kunt u hier beroep op doen. - Mijn wijn bevat kurk, ik wil deze fles retourneren.
Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@sterwijnenthuis.nl . Onze Klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.
Voor overige vragen kunt u via e-mail info@sterwijnenthuis.nl contact met ons opnemen. Wij zullen u zo snel mogelijk een antwoord geven.