Vragen over verzending en levering

  • Hoe wordt mijn bestelde wijn bezorgd ?
    Via onze vaste transporteur, gespecialiseerd in het vervoeren van wijn, wordt uw bestelde wijn bij u thuis bezorgd. Bij onze transporteur staan service, kwaliteit en betrouwbaarheid voorop.
  • Wanneer wordt mijn wijn bezorgd ?
    Uw wijn wordt binnen maximaal 5 werkdagen bezorgd op uw adres of op het door u opgegeven alternatieve afleveradres.
  • Betaal ik bezorgkosten ?
    U betaalt voor het verzendklaar maken, transporteren en bezorgen van uw bestelling bezorgkosten. Deze bezorgkosten bedragen € 5,95 per bestelling.
  • Kan ik ook in het buitenland laten bezorgen ?
    Wij leveren alleen in Nederland.
  • Kan ik zelf mijn bezorgdatum en bezorgtijd bepalen ?
    Dit is helaas niet mogelijk, daarom vragen wij u een alternatief afleveradres op te geven zodat er altijd binnen 7 werkdagen kan worden afgeleverd.
  • Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer deze niet afgeleverd kan worden ?
    Onze transporteur zal proberen de bestelling altijd af te leveren. Eerst wordt geprobeerd om de bestelling af te geven bij het door u opgegeven alternatieve afleveradres. U krijgt een kaartje in de brievenbus waar de bestelling is afgegeven. Kan er ook op het alternatieve afleveradres niet afgeleverd worden dan neemt  onze transporteur de bestelling retour en krijgt u hiervan een mededeling  in brievenbus. Sterwijnenthuis.nl neem contact met u op en stelt u op de hoogte van de nieuwe afleverdatum.
     

Voor overige vragen kunt u via e-mail info@sterwijnenthuis.nl contact met ons opnemen. Wij zullen u zo snel mogelijk een antwoord geven.

Wij gebruiken cookies om onze site beter te maken.